söndag 12 oktober 2008

Överfallsvåldtäkt i Kinnarumma

Jag är så förbannat trött på våldtäkter. Kan inte bara alla som känner att de måste våldta människor söka psykiatrisk hjälp, bilda en stödgrupp för att bryta beteendet eller nåt för det här funkar inte längre. Var tionde kvinna har våldtagits enligt statistiken och det är bara de helt klara fallen där kvinnan känner sig vederbörligen våldtagen. Det inkluderar inte alla de gånger en sjuttonåring tjatas in i ett samlag hen inte vill ha, för att ta ett exempel.
Det innebär att var tionde kvinna du eller jag känner har blivit våldtagen. Nu ska vi se .. mamma, syrran, mormor, farmor, två fastrar, sex kusiner i vuxen ålder, alla mina tjejpolare, mina ex, några medarbetare under åren säg fem .. Okej minst två personer jag umgås med under en vecka har blivit våldtagna. Hur ser din statistik ut?
Det jävligaste är ändå att det som för våldtäktsmannen blir en 30 sekunders orgasm utlöser ett livslångt lidande för den som utsätts pluss alla runt omkring, mammor, syskon, pojkvänner, flickvänner, vänner mfl. Jag påminns om detta varenda dag. Jag är så förbannat trött på våldtäkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar